ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک

اخبار موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار موبایل
 

در حالی که کارخانجات ساخت تلفن همراه  سعی دارند تا خواسته های مشتریان در مورد پردازشگر سریعتر،صفحه نمایش بزرگتر و روشنتر، ارتباطات قویتر و بدنه ی باریکتر را در گوشی های همراه تحقق ببخشند یکی از ویژگی های این گوشی ها در حال نزول است و آن عمر باطری ها است.


تمام دارندگان گوشی های همراه هوشمند می دانند که باطری گوشی های همراه مدت زیادی دوام نمی آورد و شما زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی خود دارید.


به گزارش جی اس ام در آزمایشی که سایت ?which انجام داده است چندین گوشی تلفن همراه در زمینه ی عمر باطری با یکدیگر به رقابت گذاشته شده اند که این گوشی ها عبارتند از:


Samsung Galaxy S III, HTC One X, Sony Xperia S, Apple iPhone 4S, HTC Sensation XL, Motorola Gleam در این آزمایش از سطح متوسط شبکه 3G استفاده شده است.


اما چه نتیجه ای به دست آمد؟ همانطور که مشاهده می کنید سامسونگ گلکسی اس 3 در رتبه ی اول این آزمایش قرار گرفته است و از 726 دقیقه مکالمه که برابر 12 ساعت است پشتیبانی کرده است،در رتبه ی دوم گوشی اچ تی سی وان ایکس قرار گرفته است که توانسته 635 دقیقه پاسخگو باشد، و در رتبه های بعد گوشی های سونی اکسپریا اس و اپل آیفون 4 اس به ترتیب  هر کدام با 520 و 467 دقیقه عمر باطری در مکالکه قرار گرفته اند.

 


[ جمعه 91/4/16 ] [ 12:29 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 31415