ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک

اخبار موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار موبایل
 

به گزارش جی اس ام لینوس توروالدز که پدر سیستم عامل لینوکس است در صفحه ی گوگل پلاس نظر خود را در مورد تبلت جدید گوگل که توسط ایسوس ساخته شده بیان کرده است.

 

 

در گزارش آمده است که آقای توروالدز نظر خاصی نسبت به این تبلت دارد و او این تبلت را یک تبلت بسیار خوب نامیده است، همانطور که می دانیم این تبلت هیچ دوربینی در قسمت پشت خود ندارد و تنها یک دوربین در قسمت جلوی خود دارد و آقای توروالدز در پست خود در گوگل پلاس تایید کرده است که کاملا با این تصمیم شرکت ایسوس که دوربین اصلی را در این تبلت قرار نداده است موافق است و گفته است که در تبلتی با این قیمت کم، قرار دادن دوربین کار بیهوده ای می توانست باشد، همچنین آقای توروالدز ذکر کرده است که کسانی که از تبلت برای عکس گرفتن استفاده می کنند انسان های بسیار بی فکری هستند.

 

اما در مورد اندازه ی صفحه نمایش به نظر آقای توروالدز تبلت هایی با اندازه ی صفحه 10 اینچ بسیار بزرگ هستند و اندازه  صفحه 8.9 از 10 اینچ بهتر است و بهترین اندازه صفحه نمایش برای تبلت ها اندازه ای بین 7 تا 8.9 می باشد همچنین او اضافه کرده است که سایز صفحه ی نمایش mini iPad که شایعات می گویند به اندازه ی 7.85 اینچ خواهد بود به نظر خوب می آید،او همچنین اضافه کرده است که اگر شما از تبلت ها یا از آندروید خوشتان نمی آید گوگل نکسوس نمی تواند نظر شما را تغییر دهد اما اگر به تبلت ها علاقه دارید او باور دارد که بر خلاف قیمت پایین کیفیت خوب این تبلت می تواند شما را برای خرید آن قانع کند.


[ یکشنبه 91/5/1 ] [ 8:38 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

به گزارش جی اس ام امروز اچ تی سی رسما تایید کرد که سه گوشی One X ، One XL و One S به آندروید 4.1 یا همان آب نبات ژله ای بروز رسانی خواهند شد

 

 

در این زمان هنوز تاریخ دقیق ارائه این بروزرسانی مشخص نشده است،اما شرکت اعلام کرده است که مشغول کار کردن بر روی آن هستند و زمان بندی در آینده اعلام خواهد شد.

 

همانطور که میبینید گوشی One V و دیگر گوشی های آندرویدی اچ تی سی در این لیست وجود ندارند.


[ یکشنبه 91/5/1 ] [ 8:36 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

به گزارش جی اس ام با توجه به آمار و ارقامی که نوکیا در این گزارش ارائه کرده است در سه ماه گذشته نوکیا 4 میلیون گوشی لومیا با سیستم عامل ویندوز فون فروخته است،این آمار نشان می دهد که فروش نوکیا به تدریج سیر صعودی گرفته است اما با این وجود هنوز هم فروش ویندوز فون نوکیا کمتر از سیمبین است.

در سه ماهه اول 2012 نوکیا در حدود 2 میلیون گوشی لومیا فروخته است،خبر های بد هنوز برای نوکیا وجود دارند و آن  این است که در سه ماهه دوم 2012 نوکیا یک ضرر بزرگ 826 میلیون یورویی که در حدود 1 میلیلارد دلار می شود را به ثبت رسانده است و این ضرر تا به امروز برای سه ماهه سوم در حدود 9.22 میلیون دلار بوده است در عین حال مایکروسافت نیز در هر سه ماه به طور متوسط 250 میلیون دلار برای کمک به این شریک فنلاندی خود تزریق کرده است.

 

در مجموع نوکیا در مدت 3 ماه از از آپریل تا ژوئن 10.2 میلیون گوشی به فروش رسانده است که نیمی از گوشی های فروخته شده سیستم عامل ویندوز فون را داشته اند.

 

متاسفانه نوکیا هنوز انتظار دارد که 3 ماهه سوم سال نیز به بدی سه ماهه دوم باشد و به مانند این روزهای مجبور به بستن کارخانه ها و اخراج کارگران خود باشد، اما تنها امیدی که وجود دارد ویندوز فون 8 است که به نظر می آید یک امید بزرگ برای نوکیا به حساب می آید.


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 10:17 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
تاریخ ارسال خبر: 29 تیر 1391

پس از لغو سفارشات سامسونگ گلکسی اس 3 با ظرفیت 64 گیگابایت توسط یک فروشگاه خرده فروشی گوشی های سامسونگ در انگلیس،شایعاتی بر سر زبان ها افتاد که سامسونگ قصد ندارد مدل 64 گیگ گلکسی اس 3 را به بازار عرضه کند.

 

اما به گزارش جی اس ام سخنگوی کمپانی سامسونگ به آندروید سنترال اعلام کرده است که مدل 64 گیگابایتی گلکسی اس 3 در نیمه دوم سال به بازار عرضه خواهد شد و این عرضه در کشورهای مختلف متفاوت خواهد بود و در همان زمان عرضه همه چیز مشخص خواهد شد.

 

 

بنابراین طرفداران گلکسی اس 3 با ظرفیت 64 گیگ می توانند یک نفس راحت بکشند زیرا این مدل سرانجام عرضه خواهد شد اما برای عرضه آن چند ماهی صبر نیاز دارند،البته صبر کردن برای گوشی با ظرفیت 128 گیگابایت ( 64 گیگ داخلی و 64 گیگ کارت حافظه ) نباید کار سختی باشد.


[ پنج شنبه 91/4/29 ] [ 10:16 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

و Meizu کارخانجات بزرگی هستند که امسال گوشی های 4 هسته ای خود را روانه بازار کردند و به نظر می آید اپل نیز قصد دارد تا نام خود را به این لیست اضافه کند.


به گزارش جی اس ام شایعات در مورد آیفون جدید به این قرار است که این گوشی مجهز به پردازشگر 4 هسته ای  A6 می باشد که ساخت شرکت سامسونگ است و ارتقاء یافته سری چیپ ست های Exynos 4 خواهد بود.

 


ZTE و Huawei  به نظر می آید مانند اپل قصد دارند تا برای ارائه گوشی های خود تا نیمه دوم سال صبر کنند.


اما در این رابطه نیز شرکت Qualcomm نیز قصد دارد چیپ ست 4 هسته ای خود را با نام APQ8064A ارائه کند این چیپ ست قرار است LTE و GPU Adreno 320 را در پردازشگری به اندازه 28 نانومتر ادغام کند،انتظار می روداین Snapdragon خارق العاده در سه ماهه چهارم سال به بازار عرضه شود.


[ جمعه 91/4/16 ] [ 12:30 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 31484