ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک

تیر 91 - اخبار موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار موبایل
 

 

موزیلا از طریق حساب توئیتر خود اعلام کرد که یک رونمایی بزرگ در هفته آینده برای فایرفاکس در اندروید دارد که در هفته آینده اعلام خواهد شد و این رونمایی در باره یک چیز سریع ، هوشمند و ایمن خواهد بود.
 
به گزارش فارنت، در حال حاضر مرورگر فایرفاکس برای اندروید در مراحل بتا قرار داد و ما مطمئن هستیم این رونمایی بزرگ ممکن است ارائه نسخه نهایی و فاینال مرورگر فایر فاکس برای اندروید باشد.
 
 
البته کنفرانس  I/O گوگل در هفته آینده در حال وقوع است و شایعات حکایت از این دارد که گوگل قصد دارد از مرورگر کروم به عنوان مرورگر استاندارد اندروید خود رونمایی کند و این جا این سوال پیش می‌آید که رونمایی موزیلا پس چه خواهد بود.
 
به هر حال این اتفاق ممکن است روی دهد و به نظر می‌رسد که جنگ مرورگرها متوقف نخواهد شد و البته تمامی این جنگ و مبارزه همیشه به نفع کاربران بوده است.

[ پنج شنبه 91/4/8 ] [ 12:20 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

گوگل آندروید 4.1 ( آب نبات ژله ای ) را رسما معرفی کرد


به گزارش جی اس ام نسخه ی بعدی آندروید آب نبات ژله ای نام گرفت که شامل تعدادی ویژگی ها و کارآرایی های جدید  است.

 


پروژه ی کره ای


در ابتدا باید بگوییم که آب نبات ژله ای بر کارآیی تمرکز کرده و رابطه ی کاربری را بهبود بخشیده است و گوگل نام این پروژه را که پروژه بهبود کارآیی آندروید است پروژه ی کره ای نامیده است.

 

به وسیله ی تنظیم vsync ( که به این وسیله سرعت فریم های تولیدی با سرعت فریم مانیتور گوشی یکسان می شود) در سرعت 60 فریم در ثانیه، رابط کاربری بسیار روان تر عمل خواهد کرد و به همین خاطر به آن کره گفته می شود.همچنین گوشی پیش بینی می کند که انگشت شما کجا قرار  گرفته است و از آن نقطه پیش بینی شروع به کار خواهد کرد و این باعث می شود که رابط کاربری روان تر نیز بشود.

گوگل دو گوشی هوشمند گلکسی نکسوس را نشان داد، یکی از آن ها سیستم عامل بستنی حصیری را داشت و دیگری آب نبات ژله ای را در خود جای داده بود گوگل با مقایسه این دو می خواست تا تفاوت های بزرگی که در پروژه ی کره ای ایجاد شده نشان دهد که این بسیار تحسین برانگیز بود.

 



 

صفحه کلید و ورودی صدا


صفحه کلید نیز توسط پیش بینی دقیق تر فرمان ورودی  و دیکشنری توسعه یافته بهبود داده شده است.


اتفاق بهتری نیز افتاده و آن تایپ با صدا بدون نیاز به اینترنت است این به آن معنی است که دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و کارآیی توسط سرعت پایین اینترنت تحت تاثیر قرار نمی گیرد.



 

دوربین


عکسبرداری نیز پیشرفت هایی داشته است،آب نبات ژله ای رابط کاربری و حرکات اشاره ای جدیدی در خود جای داده است،شما می توانید بوسیله ی حرکت انگشت خود به طرفین بر روی صفحه در برنامه دوربین صفحه گالری را باز کنید(مانند گوشی های ویندوز فون) و همچنین توسط کشیدن و پرت کردن عکس ها به خارج از صفحه نمایش آن ها را به سرعت حذف کنید.

ناتیفیکیشن ها ( اخطارها)


نوار ناتیفیکیشن ها نیز سهم خوبی از این تغییرات دریافت کرده است در اینجا ساعت بهبود داشته و بهتر نشان داده می شود و می توانید در قسمت اخطارها جزییات برنامه های مختلفی مانند موزیک، جی میل و پالس را بدون باز کردن برنامه مشاهده کنید.

جستجوی گوگل


جستجوی گوگل نیز تغییرات قابل توجهی کرده است،فرمان صوتی طبیعی تر در حال حاضر پشتیبانی می شود و به طور واضح گوگل قصد به چالش کشیدن سیری را دارد


زمانی که شما شروع به جستجو می کنید یک طراحی شبیه کارت با اطلاعات کمی در اختیار شما قرا می گیرد و زمانی که به سمت چپ آن را حرکت می دهید یک لیست از جستجوهای گوگل به شما نشان داده می شود


همچنین در اطلاعات پروازها و نتایج مسابقات نیز می توانید جستجو انجام دهید


آب نبات ژله ای در اواسط ماه جولای عرضه می شود و اکنون در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.


[ پنج شنبه 91/4/8 ] [ 12:15 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

 

شرکت تایوانی HTC اعلام کرده که برنامه‌ای برای عرضه گوشی‌های هوشمندش در بازارهای نوظهور ندارد. 
 
 
به گزارش دنیای اقتصاد پیتر چاو، مدیر HTC اعلام کرده که ساخت گوشی‌های ارزان‌قیمت برای بازارهای نوظهور در دستور کار این شرکت نیست. به گفته چاو، شرکت HTC امسال ساخت هیچ گوشی با ویژگی‌های متوسط را برای بازارهای نوظهور و کشورهای در حال توسعه ندارد.
 
مثلا جدیدترین گوشی‌های HTC برای بازارهای غربی تولید شده و با محصولات گرانقیمتی که به تازگی تولید شده قابل رقابت است.
 
شرکت اچ‌تی‌سی مخفف High -Tech Computer است که در سال 1997 در تایوان تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از پنج هزار و پانصد کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند.
 
گوشی‌‌هایی که‌این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل آندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون 7 و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

[ سه شنبه 91/4/6 ] [ 2:18 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

 

ارتباطات همراه سونی (سونی موبایل) امروز دو تلفن هوشمند Xperia™، Xperia miro و Xperia tipo dual را که برای عرضه به بازارهای جهانی در سه ماهه سوم سال 2012 برنامه‌ریزی شده‌اند، معرفی کرد.
 
 Xperia miro یک تلفن هوشمند باریک و زیبا است که در طیفی از رنگ‌های جذاب و با تکنولوژی صوتی xLOUD™ سونی برای صدایی واضح و شفاف، در دسترس است.
 
Xperia tipo dual برای ارائه یک رابط کاربری با امکان استفاده آسان طراحی شده است که مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد تا از تلفن هوشمند خود بیشترین استفاده ممکن را ببرند، چه این استفاده مرور وب باشد یا به اشتراک‌گذاری تصاویر یا دانلود برنامه‌های کاربردی. 
 
اسپریدون گوستیس، مدیر کل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: "امروزه مصرف‌کنندگان به دنبال چیزی فراتر از تجربیاتی که تنها سرگرمی و عملکرد را تلفیق می‌کنند، هستند.  برخی ممکن است به دنبال یکپارچه‌سازی با شبکه‌های اجتماعی و تجربه یکپارچه موسیقی که  توسط Xperia miro ارائه می‌شود، باشند. علاوه بر این Xperia tipo dual پاسخی برای برخی دیگر است که از تلفن‌های همراه ساده مهاجرت کرده و در جستجوی مزایای تلفن‌های هوشمند هستند."
 
Xperia miro- یک تلفن هوشمند سرگرم‌کننده اجتماعی از سونی
 
 
 
Xperia miro یک تلفن هوشمند باریک و زیباست که تجربیات شبکه های اجتماعی را بصورت یکپارچه و سراسری ارائه می‌نماید. کاربران از پیام‌های دریافتی و بروزرسانی‌های اجتماعی با هشدارهای نورانی رنگارنگ با خبر می‌شوند و می‌توانند به راحتی با استفاده از دوربین جلویی با دوستان خود مکالمه تصویری داشته باشند. این تلفن هوشمند به منظور ارائه سرگرمی موسیقی عالی، تکنولوژی صوتی xLOUD سونی را که صدایی واضح و شفاف ارائه می‌نماید، در خود جای داده است.
 
ویژگی های کلیدی Xperia miro
?       صفحه نمایش 3.5 اینچی برای تجربه عالی مرور وب و سرگرمی
?       عرضه شده با آندروید ویرایش 4.0 (بستنی حصیری)
?       دوربین 5 مگاپیکسلی با کیفیت فوق‌العاده فیلم‌برداری با 30fps
?       تکنولوژی صوتی xLOUD سونی صدایی واضح و شفاف ارائه می‌نماید
?       یکپارچه‌سازی عمیق شبکه های اجتماعی با دفترچه تلفن، گالری و پخش‌کننده موسیقی برای به‌ اشتراک‌گذاری و یافتن.
?       امکان تغییر دادن رنگ نور هشدار برای پیام‌های دریافتی و بروزرسانی‌های شبکه اجتماعی
?       دوربین جلویی برای مکالمات تصویری بین تلفن هوشمند، تبلت و کامپیوتر شخصی
?       اتصال بی‌سیم DLNA برای مشاهده آسان محتوا مانند عکس و ویدیو بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی
?       باتری قوی برای استفاده 24 ساعته
?       در رنگ‌های مشکی، مشکی/صورتی، سفید و سفید/طلایی
 
Xperia tipo dual- یک تلفن هوشمند دو سیم کارته مقرون به صرفه و آسان برای استفاده
 
 
Xperia tipo dual تجربه‌ای سهل و آسان از کاربری تلفن هوشمند را برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند نخستین تلفن هوشمند خود را بخرند، ارائه می‌نماید. هر دو سیم کارت بطور مداوم در حالت آماده‌ بکار بوده و ارتباطات /تماسها می‌توانند در هر زمانی از طریق هردوی سیم کارتها دریافت شوند. مصرف‌کنندگان می‌توانند با یک راهنمای کاربری موجود بر روی دستگاه، برنامه‌ای کاربردی که بصورت از پیش بارگذاری شده بر روی دستگاه قرار گرفته است و کاربران را قادر می‌سازد تا مصرف دیتای خود را پایش نمایند، دوام باتری عالی و آخرین پلت‌فرم آندروید – بستنی حصیری- نهایت استفاده را از تجربه تلفن هوشمند خود ببرند.
 
ویژگی‌های کلیدی Xperia tipo dual
?       صفحه نمایش 3.2 اینچی ضدخش از جنس شیشه معدنی
?       عرضه شده با آندروید ویرایش 4.0 (بستنی حصیری)
?       دوربین 3.2 مگاپیکسلی
?       راهنمای نصب بر روی دستگاه
?       راهکار مدیریت دیتا برای تشخیص مصرف دیتا
?       بلوتوث و Wi-Fi™ برای به اشتراک‌گذاری محتوا و دسترسی به وب
?       باتری قدرتمند، 1500 maH، برای استفاده 24 ساعته
?       کلید سخت‌افزاری برای تغییر سیم‌کارت‌ها
?       در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای

[ سه شنبه 91/4/6 ] [ 2:16 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

 

به گزارش جی اس ام JK Shin رییس ارتباطات سامسونگ اعلام کرده است که تا آخر ماه جولای یعنی 5 روز دیگر انتظار می رود فروش سامسونگ گلکسی اس 3 به 10 میلیون عدد برسد.
 
 
بر طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود اعلام شده بود 9 میلیون از این گوشی پیش سفارش شده است.
 
هنوز مشخص نیست که این تعداد 10 میلیون فروخته شده است یا نه،اما این تعداد بسیار چشمگیر است در حالی که هنوز از زمان عرضه گوشی 1 ماه نگذشته است و کشورهای زیادی نیز هنوز منتظر ارائه این گوشی هستند.

[ سه شنبه 91/4/6 ] [ 2:11 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 31502