ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک

تیر 91 - اخبار موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار موبایل
 
به گزارش جی اس ام طبق معمول گوگل بار دیگر نمودار درصدهای استفاده از نسخه های مختلف آندروید را به روز کرد
 
 
 
 
 
در اینجا هم اخبار خوب و اخبار بد برای گوگل به چشم می خورد
 
خبرخوب این است که آندروید 4 به بالاترین میزان استقبال خود رسیده است در ماه گذشته سهم آندروید 4 از یازار آندروید 7.1 درصد بود اما پس از گذشت تنها 1 ماه این سهم به 10.9 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
علت این افزایش می تواند مربوط به شروع فروش گوشی های سری One اچ تی سی و گوشی گلکسی اس 3 باشد.
 
اما خبرهای بدی هم وجود دارند،درست است که سهم آندروید 4 افزایش پیدا کرده است اما باید توجه کنید که از عمر این نسخه ی آندروید 8.5 ماه می گذرد و در این مدت تنها توانسته به محبوبیت 10.9 درصدی دست پیدا کند.
 
مورد دیگر این است که 64 درصد از کاربران آندروید هنوز از نسخه ی نان زنجفیلی که 19 ماه از ارائه آن می گذرد استفاده می کنند و حتی موضوع بدتر از این هم وجود دارد و آن این است که 17.3 درصد از کاربران هنوز از نسخه ی فرویو که 26 ماه پیش عرضه شده استفاده می کنند،ضمنا هنوز کسانی هستند که از نسخه ی دوران عهد سنگی آندروید یعنی نسخه ی Eclair استفاده می کنند.

[ چهارشنبه 91/4/14 ] [ 1:43 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

آندروید آب نبات ژله ای از فلش پشتیبانی نخواهد کرد


در زمان رونمایی از آندروید 4.1 شرکت ادوبی یک بروزرسانی برای نسخه های قبلی فلش پلیر برای گوشی های موبایل عرضه کرد.

 


به گزارش جی اس ام این کمپانی اظهار کرده است که آندروید 4.1 از فلش پشتیبانی نخواهد کرد و این شرکت نیز برنامه ای برای ساخت نسخه ی سازگار با آندروید 4.1 را ندارد.


همچنین شرکت اعلام کرده است که از 15 آگوست به بعد دانلود فلش پلیر از فروشگاه گوگل متوقف خواهد شد و این بدان معنی است که دیگر فلش پلیر را در فروشگاه گوگل مشاهده نخواهید کرد،بنابراین 15 آگوست روز جدایی فلش از آندروید خواهد بود.

 

منبع : infoworld


[ شنبه 91/4/10 ] [ 1:55 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
سرانجام مرورگر کروم برای آی او اس عرضه شد
 
چه کسی گفته که کنفرانس توسعه دهندگان گوگل یک واقعه بزرگ برای آی او اس نیست؟
 
به گزارش جی اس ام گوگل بیان کرد که مرورگر کروم خود را برای آی او اس عرضه کرده است.
 
 
 
 
حافظه ذخیره سازی آن لاین گوگل قبلا به لیست برنامه های آیتونز اضافه شده بود و از امروز نیز مرورگر کروم برای دانلود در فروشگاه آیتونز اپل قرار گرفته است.
 
حافظه ذخیره سازی ابری گوگل یا همان Drive با آیفون، آی پد و آی پاد تاچ هایی که سیستم عامل آی او اس 5 به بعد را دارند سازگار است و کاربران 5 گیگابایت فضای مجانی در اختیار دارند که با پرداخت هزینه می توانند این فضا را افزایش دهند.
 
اما گوگل کروم برای آیفون و آی پد هایی در دسترس است که سیستم عامل آی او اس 4.3 به بعد را در خود دارند،این مرورگر کروم قابلیت همگام سازی با نسخه مرورگر کروم رایانه شما را دارد بنابراین تمام تاریخچه جستجوها و صفحاتی که شما در رایانه خود به عنوان صفحات مورد علاقه ی خود قرار دادید در اینجا نیز مشاهده خواهند شد.
 
منبع: Gsmarena

[ شنبه 91/4/10 ] [ 1:54 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
گلکسی نوت 2 صفخه ی نمایش 5.5 اینچی و بدنه ی باریکتری خواهد داشت.
 
ما می دانیم که جانشین نسل قبل گلکسی نوت که بسیار موفق بود در حال آماده شدن برای ورود به بازار است و همچنین میدانیم که ممکن است صفحه نمایش آمولد 5.5 اینچی داشته باشد. اکنون یک منبع داخلی که دلیل خوبی برای اعتماد به آن داریم اطلاعات محرمانه ای برای ما فرستاده است که اندازه صفحه نمایش گلکسی نوت 2 را تایید می کند.
 
به گزارش جی اس ام گلکسی نوت 2 در واقع صفحه ی سوپرآمولد 5.5 اینچی خواهد داشت و طراحی ظاهری آن از گلکسی اس 3 الهام گرفته شده است.
 
جالب است که صفحه نمایش نوت 2 از صفحه ی نمایش نوت اصلی بزرگتر است و ضخامت نوت 2 نسبت به نسل قبل خود کاهش پیدا کرده است.
 
در اینجا عکسی را می بینید که ما بر این اساس که نوت 2 به چه شکلی می تواند باشدطراحی کردیم.
 
 
 
حتی جالب تر این است که زمان ارائه گوشی از ماه اکتبر که در شایعات شنیده بودیم به ماه سپتامبر تغییر کرده است،علت این تغییر زمان این است که سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را قبل از ارائه آیفون 5 که در ماه اکتبر قرار است ارائه شود به بازار عرضه کند.
 
اما شایعاتی که هنوز تایید نشده اند این است که این گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی با حسگر بهبود داده شده و 1.5 گیگابایت رم و چیپ ست Exynos 5250  و پردازشگر 2 هسته ای ARM-15 را خواهد داشت.

[ جمعه 91/4/9 ] [ 12:10 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]

دو گوشی نوکیا لومیا 710 و لومیا 800 بروزرسانی جدید دریافت کردند


به گزارش جی اس ام نوکیا در وبلاگ خود اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی را برای دو گوشی لومیا 710 و لومیا 800 خود آغاز کرده است،این بروزرسانی چندین ویژگی جدید شامل اشتراک گذاری اینترنتی و برگرداندن صفحه گوشی در حین تماس و قطع صدای زنگ را در بر می گیرد.

 


کاربران این دو گوشی اکنون می توانند داده های 3G خود را توسط  Wi-Fi با 5 دستگاه دیگر به اشتراک بگذارند و با قابلیت بچرخان و ساکت کن،کاربران می توانند صفحه ی گوشی خود را به سمت پایین چرخانده و صدای تماس های ورودی و زنگ های هشدار را قطع کنند.


هنوز تمام نشده است،این بروزرسانی همچنین به کاربران اجازه می دهد تعدادی برنامه جدید نوکیا را از ماه آینده از فروشگاه ویندوزفون دانلود کنند.


یکی از این برنامه ها Camera Extras است که قابلیت های دوربین را برای گوشی های هوشمند افزایش می دهد.


بروزرسانی برنامه تنها برای گوشی های لومیا 710 و لومیا 800 است که سیستم عامل ویندوزفون 7.5 را دارند.کاربران می توانند با اتصال گوشی خود به رایانه و استفاده از برنامه های Zune در ویندوز و برنامه ی مخصوص ویندوزفون 7 در مک این بروزرسانی را دریافت کنند


[ جمعه 91/4/9 ] [ 12:9 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 31398