ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس پیچک

گوگل آندروید 4.1 ( آب نبات ژله ای ) را رسما معرفی کرد - اخبار موبایل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار موبایل
 

گوگل آندروید 4.1 ( آب نبات ژله ای ) را رسما معرفی کرد


به گزارش جی اس ام نسخه ی بعدی آندروید آب نبات ژله ای نام گرفت که شامل تعدادی ویژگی ها و کارآرایی های جدید  است.

 


پروژه ی کره ای


در ابتدا باید بگوییم که آب نبات ژله ای بر کارآیی تمرکز کرده و رابطه ی کاربری را بهبود بخشیده است و گوگل نام این پروژه را که پروژه بهبود کارآیی آندروید است پروژه ی کره ای نامیده است.

 

به وسیله ی تنظیم vsync ( که به این وسیله سرعت فریم های تولیدی با سرعت فریم مانیتور گوشی یکسان می شود) در سرعت 60 فریم در ثانیه، رابط کاربری بسیار روان تر عمل خواهد کرد و به همین خاطر به آن کره گفته می شود.همچنین گوشی پیش بینی می کند که انگشت شما کجا قرار  گرفته است و از آن نقطه پیش بینی شروع به کار خواهد کرد و این باعث می شود که رابط کاربری روان تر نیز بشود.

گوگل دو گوشی هوشمند گلکسی نکسوس را نشان داد، یکی از آن ها سیستم عامل بستنی حصیری را داشت و دیگری آب نبات ژله ای را در خود جای داده بود گوگل با مقایسه این دو می خواست تا تفاوت های بزرگی که در پروژه ی کره ای ایجاد شده نشان دهد که این بسیار تحسین برانگیز بود.

 



 

صفحه کلید و ورودی صدا


صفحه کلید نیز توسط پیش بینی دقیق تر فرمان ورودی  و دیکشنری توسعه یافته بهبود داده شده است.


اتفاق بهتری نیز افتاده و آن تایپ با صدا بدون نیاز به اینترنت است این به آن معنی است که دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و کارآیی توسط سرعت پایین اینترنت تحت تاثیر قرار نمی گیرد.



 

دوربین


عکسبرداری نیز پیشرفت هایی داشته است،آب نبات ژله ای رابط کاربری و حرکات اشاره ای جدیدی در خود جای داده است،شما می توانید بوسیله ی حرکت انگشت خود به طرفین بر روی صفحه در برنامه دوربین صفحه گالری را باز کنید(مانند گوشی های ویندوز فون) و همچنین توسط کشیدن و پرت کردن عکس ها به خارج از صفحه نمایش آن ها را به سرعت حذف کنید.

ناتیفیکیشن ها ( اخطارها)


نوار ناتیفیکیشن ها نیز سهم خوبی از این تغییرات دریافت کرده است در اینجا ساعت بهبود داشته و بهتر نشان داده می شود و می توانید در قسمت اخطارها جزییات برنامه های مختلفی مانند موزیک، جی میل و پالس را بدون باز کردن برنامه مشاهده کنید.

جستجوی گوگل


جستجوی گوگل نیز تغییرات قابل توجهی کرده است،فرمان صوتی طبیعی تر در حال حاضر پشتیبانی می شود و به طور واضح گوگل قصد به چالش کشیدن سیری را دارد


زمانی که شما شروع به جستجو می کنید یک طراحی شبیه کارت با اطلاعات کمی در اختیار شما قرا می گیرد و زمانی که به سمت چپ آن را حرکت می دهید یک لیست از جستجوهای گوگل به شما نشان داده می شود


همچنین در اطلاعات پروازها و نتایج مسابقات نیز می توانید جستجو انجام دهید


آب نبات ژله ای در اواسط ماه جولای عرضه می شود و اکنون در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.


[ پنج شنبه 91/4/8 ] [ 12:15 عصر ] [ Alireza SHabani ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 31408